Motolublin.pl
Zmotoryzowana strona miasta

Tuning - chip tuning diesla lublin

toffi lbn - Nie 10 Paź, 2010
Temat postu: chip tuning diesla lublin
pytanko gdzie w lublinie tanio zmapuje auto grupy VAG oraz BMW 320 D nie chce mie sie jechac do innego mmiasta prosze o w miare szybkie odpowiedzi
jakub - Nie 10 Paź, 2010

...
misiek - Nie 10 Paź, 2010

Tofi Ty zyjesz? :->
Misiek_lbn - Pon 11 Paź, 2010

co do VAGa ja polecam SLG, uderz do niego na lkt, jest baaardzo ogarnięty w tym temacie ;)
toffi lbn - Pon 11 Paź, 2010

zyje zyje :lol: dzieki za informacje napewno sie przydadza
jakub - Wto 31 Sty, 2017

kuwa, kotlet jak choooj... ale nie ma sensu dublowac tematów...
potrzebuję zrobić chip'sa w swoim tdi...

ktoś kogoś może polecić za rozsądną kasę???
Że FM i AME to wiem...

JunioR - Wto 31 Sty, 2017

Bober ma namiary, jego Lełon dobrze porobiony ;p
DanielFM - Wto 31 Sty, 2017

Jaki to dokładnie TDI ?
Kamis - Wto 31 Sty, 2017

AME Polecam w 200%.
jakub - Sro 01 Lut, 2017

DanielFM napisał/a:
Jaki to dokładnie TDI ?


vag 2015r. 1.6 tdi 105KM oznaczenie silnika chyba CAYC. Na chwilę obecną ma 70 tys km przebiegu, musze zrobić jeszcze 80-100tys stosunkowo bezawaryjnie.
Daj znać proszę na PW jaki koszt u was i jakie są terminy.

[ Dodano: Sob 04 Lut, 2017 ]
temat ogarnięty w AME... mimo pozornie niewielkiej mocy ---> pierwsze wrażenia fenomenalne! :lol:
105KM/250Nm ---> 137KM/315Nm

QSY - Pią 10 Lut, 2017

czy cena za tą usługę jest tajemnicą?
jakub - Sob 11 Lut, 2017

nie jest, zapłaciłem niecały 1000pln.
ale to z tego co z gościem gadałem cena zależy od auta/silnika.

jak na razie przejechałem ok 2tys km i jestem zadowolony z modyfikacji.

szemrany - Nie 12 Lut, 2017

AME odradzam. Mało poważne podejście do klientów.
jakub - Pon 13 Lut, 2017

Do swojej racji nikogo na siłę nie zamierzam przekonywać.
Zanim pojechałem zasięgnąłem opinii na mieście i człowiek ma raczej pozytywne oceny.
Inna sprawa, że może Twoje podejście do niego było mało poważne i tak też sam zostałeś potraktowany. Ja zostałem obsłużony szybko, miło i na temat.

szemrany - Pon 13 Lut, 2017

Ach, no tak. Nie znasz szczegółów, ale nie przeszkadza Ci to stwierdzić, że to pewnie moja wina. ;)
Nie wiem w jaki sposób moje podejście mogło być mało poważne.
Umawiam się z człowiekiem telefonicznie na konkretny dzień, konkretną godzinę i konkretną kwotę usługi. Specjalnie biorę urlop, żeby przyjechać do PL. Dzień przed wizytą dzwonię, żeby jeszcze raz wszystko potwierdzić, a w słuchawce słyszę: "Yyy... ale ja wyjechałem na urlop!"
Tyle w temacie.

jakub - Wto 14 Lut, 2017

bez stresu... napisałem "może"...
Marek - Sro 25 Paź, 2017

Witam Wszystkich po "dłuższej" przerwie.

Podepnę się do tematu.

Potrzebuję sprawdzić samochód na hamowni, ale rzetelnie bez wybujałych wyników.
Gdzie najlepiej i oczywiście przystępnie cenowo?
Pacjent to Stilo 1,9 16V, seria 140 KM i 305 Nm. Jest zrobiony program przez poprzedniego właściciela, ale dowiedziałem się o tym przy okazji problemów z przeładowywaniem turbo.
Od początku trochę mnie dziwiły te nadzwyczaj dobrze jeżdżące :D "seryjne" parametry.
Problem jest następujący: od pewnego czasu chyba coś się rozjechał ten program, bo zaczął dobrze jeździć tylko w wąskim zakresie obrotów, mniej więcej od 2000-3200 obr.
Przy ok. 2000 jest mocny strzał Nm, a od ok. 3200 praktycznie nie jedzie.

I jeszcze ewentualnie korekta programu.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group