Motolublin.pl
Zmotoryzowana strona miasta

Problemy techniczne - Polecam ten warsztat

JunioR - Sro 16 Maj, 2007
Temat postu: Polecam ten warsztat
Opisujemy, wymieniamy warsztaty, które wg. Was są godne polecenia.

Ja zaczynam. Zadkład od tłumików Niedziałka na górce. Może nie są najtańsi ale mają dobre podejscie do klienta i robią wszystko bdb.

buncol - Wto 29 Maj, 2007

robic robia dobrze ale cenia sie wysoko :blant: :blant: :blant: :blant: :blant: :blant:
Dawidow - Sro 30 Maj, 2007

Ceny nie sa kosmiczne skoro kumplowi krzyknęli za oryginalny tłumik od kolektora 500zł... Ale to też dlatego że kumpel ma zniżki hehe
vista - Pon 25 Cze, 2007

dla mnie zdzieraja strasznie na poczatku czyli z 10 lat temu byli tani ale jak opinie wyrobili to odbijaja sobie teraz i to ostro
(w astrze 1 wymieniali tlumik wszystko super i tanio ale jak podjechalem po latach z astra II to trzeba bylo sie udac do konkurencji :) )

Niuniek - Pon 25 Cze, 2007

zakład do wymiany itd OPON na kunickiego przed stokrotką
tanio i solidnie

Bzyko - Wto 25 Wrz, 2007

Prostowanie i regeneracja felg ;)
ul.Kunickiego 176, a dokładnie Piękna 1
20-436 LUBLIN
tel: 081 744 57 36, 601 825 040

Stacho - Pią 28 Wrz, 2007

Układ wydechowy - tłumiki itp
Naprawy expresowe
Lublin, ul.Czeska
(boczna kunickiego)
czynne 9-18
081,744 59 52
inż.Mirosław Krupa
solidnie robio i za nie duże pinionse !

ipi - Pią 28 Wrz, 2007

co do wydechów tłumików moge polecic BUKOR na Grabskiego robia solidnie i w dobrych pieniąsach :D:
Niuniek - Pią 28 Wrz, 2007

aaa tam ja to tylko polecam GEO :P
JoKeR - Pią 28 Wrz, 2007

Niuniek napisał/a:
aaa tam ja to tylko polecam GEO :P


tez sie pod tym podpisuje :D:

Bzyko - Czw 04 Paź, 2007

Wiem, że już po sezonie, ale gdyby ktoś, kiedyś miał problemy z klimatyzacją to zapraszam do mnie ;) . Mój ojciec zajmuje się klimatyzacją od bardzo dawna i posiada odpowiedni sprzęt. Gwarantuję najwyższą jakość usług i przystępne ceny ;)
Niuniek - Czw 04 Paź, 2007

a czy zakłada??
Matt - Pią 05 Paź, 2007

Podaj adres :) bo ja bym chętnie jakoś niedługo skorzystał
Bzyko - Pią 05 Paź, 2007

z klimy? jeśli chodzi o klimatyzację to najlepiej telefonicznie 792 150 850 to nr mojego ojca, a ewentualnie umawiałbyś się w Łuszczowie.
Misiek_lbn - Pią 05 Paź, 2007

dobrze wiedzieć bzyku :D
zapytaj proszę o cenę odgrzybiania
bo śmierdzi :D:
napełnioną mam więc nie wiem na jakiej zasadzie się to robi, pliz o info jakieś na pw ;)

Bzyko - Nie 07 Paź, 2007

wszelkie pytania proszę kierować na PW lub GG, żeby nie zaśmiecać forum!
JunioR - Pon 21 Sty, 2008

http://www.auto-szlif.pl szybko , sprawnie i elegancko i tanio zrobione :) polecam :P
misiek - Pon 21 Sty, 2008

JunioR napisał/a:
tanio zrobione :) polecam :P

tj. ile (za co) moze byc pw

Bzyko - Sro 09 Kwi, 2008

Już to pisałem, ale zaczyna się powoli sezon więc odgrzewam. Gdyby ktoś, miał problemy z klimatyzacją to zapraszam do mnie ;) . Mój ojciec zajmuje się klimatyzacją od bardzo dawna i posiada odpowiedni sprzęt. Gwarantuję najwyższą jakość usług i przystępne ceny ;)
QSY - Sro 09 Kwi, 2008

Bzyku a czy Twój tata był by ws stanie stwierdzic dlaczego u mnie w sesixie nie działa klima? niby czynnik w instalacji jest ale klima sie nie włacza :-?
Bzyko - Sro 09 Kwi, 2008

Jasne, że tak.
QSY - Sro 09 Kwi, 2008

daj na PW namiar na twojego tatę :)
JunioR - Sro 09 Kwi, 2008

Także polecam ten warsztat :) Profesionalnie zajął sie klimą u mnie w Nubirce byłej :]
Niuniek - Nie 03 Sie, 2008

Bzyko, ja mam takie pytanko czy twój tata sprawdza szczelnośc klimy?? ile moze to $$$?? tak samo jak nabicie klimy
IceMan - Wto 05 Sie, 2008

Gdzie w miare tanio wymienia mi tuleje wahacza? Trzeba go wyjać wyprasowac tuleje i znowu do grata wsadzic:)
JunioR - Wto 05 Sie, 2008

weź od Kondzia albo Ciastka nr do Sylippa, w sumie jest specem od hond ale pewnie sobie poradzi
Niuniek - Pią 14 Lis, 2008

polecam tego gościa!
Paweł 603411654
zajmuje sie wszystkim !
z gówna ulepi figurkę !

mieści sie na janowskiej zaraz za stacja gazu KAZ GAZ po prawej stronie wjeżdżając w żużlówkę

Robercik - Pią 14 Lis, 2008

Niuniek napisał/a:
polecam tego gościa!
Paweł 603411654
zajmuje sie wszystkim !
z gówna ulepi figurkę !

mieści sie na janowskiej zaraz za stacja gazu KAZ GAZ po prawej stronie wjeżdżając w żużlówkę


również polecam :)

R

Misiek_lbn - Nie 05 Kwi, 2009

Polecam co prawda nie warsztat a osobę prywatną(narazie), zajmuje się kasowaniem błędów, usprawnianem komputerów i sterowników do wszystkiego co opuściło fabrykę Renaulta, ma profesjonalne podłączenie CLIPa takie jak ASO ale ma przyjaźniejsze ceny dla stałych klientów i dojazd do klienta ;)
wgrywa również polski soft do navigacji

wszystko u mnie działa jak po opuszczeniu fabryki, sensor zostal wyczyszczony bo nowy mial inne złacze.

Kuba 0600 259 954 :spoko:

storm - Czw 21 Maj, 2009

Ja polecam warsztat, a w zasadzie człowieka, który robi takie rzeczy jak klejenie plastików, zderzaków, lamp, atrap, chłodnic. Naprawdę robi tanio i solidnie. Uzgodniłem z nim że na hasło "internet" 10% taniej :)
Zakład BigCAR jest w rogu centrum motoryzacyjnego na górce. (Al. Spółdzielczości Pracy 36)
tel. do gościa 513-567-171.

marsel - Pią 25 Wrz, 2009

ktoś już wspomniał o BUKORZE na grabskiego, również ich polecam! robilismy cały układ wydechowy w czarnej megance i bezproblemowo szybko i tanio zrobili :) wczoraj wieczorem w bordowej urwał mi się wydech, nawet po zamknieciu ok 19 otworzyli mi wjechałem na kanał zobaczyliśmy co jest nie tak i dzisiaj po 9 meganka odebrana, poprawili co było spaprane i ładnie naprawili :) naprawde POLECAM :)
JunioR - Pią 25 Wrz, 2009

tanio to oni tam nie mają, ale robią dobrze
RaQ - Pon 19 Paź, 2009

a gdzie najlepiej w Lublinie założyć gaz?
JunioR - Wto 20 Paź, 2009

polecam zakład na Lotniczej, zrestą chyba było już gdzieś na forum o tym... Bzyko tam zakładał
Bzyko - Pon 29 Mar, 2010

Jak co roku o tej porze odgrzewam kotleta:

Gdyby ktoś, miał problemy z klimatyzacją to zapraszam do mnie ;) . Mój ojciec zajmuje się klimatyzacją od bardzo dawna i posiada odpowiedni sprzęt. Gwarantuję najwyższą jakość usług i przystępne ceny ;)

Zapraszam!

osclbn - Pon 29 Mar, 2010

A ja polecam warsztat naprzeciwko strazy na zemborzyckiej. Naprawiam tam swoj samochod od lat i nie narzekam :) A od jakiegos czasu obok nich jest elektryk + rozruszniki i alternatory - tez jak na razie nie zawiodlem sie na nim.
Juzek - Wto 30 Mar, 2010

Bzyku jakis tel i koszta... tylko jakie ? poprzedni wlasciciel mowi ze nie ma gazu w instalacji a wszystko jest ok ? daj na prv jakies w przyblizeniu ceny ?
Szwagier - Wto 30 Mar, 2010

Też jestem zainteresowany kompletnym serwisem klimy i chciałbym wiedzieć jak to u Ciebie cenowo wygląda. ;)
Bzyko - Wto 30 Mar, 2010

Wszystkich zainteresowanych proszę o PW ;)
misiek - Wto 30 Mar, 2010

Moge polecic tego Pana powyzej ;) , cena bardzo konkurencyjna i fachowe podejscie (mimo ze u mnie na sprawdzeniu i pogadaniu sie skonczylo w zeszlym roku)
Bednar - Wto 08 Cze, 2010

Poszło mi do żyda sprzęgło :/
Ma ktoś namiar gdzie naprawią to fachowo ?

osclbn - Wto 08 Cze, 2010

Bedi napisał/a:
Poszło mi do żyda sprzęgło :/
Ma ktoś namiar gdzie naprawią to fachowo ?

Hanc Service, ul. Zemborzycka 57 :) Szybko, tanio, skutecznie :) Mi założyli sprzęgło LUK'a za rozsądną cenę.

Bednar - Sro 09 Cze, 2010

W sumie nieaktualne już, ojciec ogarnął jakiegoś kolegę (mechanika) i na dniach ma naprawić. Ale dzięki za info ;)
patyra - Sro 17 Lis, 2010

Patyra Auto Serwis to naprawy samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych i maszyn budowlanych. Fachowość i doświadczenie naszego zespołu to gwarancja zadowolenia naszych Klientów.


Mechanika pojazdowa w naszym wydaniu to:

• Naprawy układów przeniesienia napędu.

• Naprawy układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń.

• Naprawy i regulacje układów zasilania paliwem w silnikach benzynowych i diesla TDI i CR (JTD, HDI, D5, Multi Jet).

• Remonty generalne silników benzynowych i wysokoprężnych.

• Regulacje parametrów pracy silników.

• Obsługa bieżąca samochodów (filtry, oleje, ...).

• Obsługa i naprawa układów klimatyzacji.

• Obsługa pogwarancyjna pojazdów.

• Serwis klimatyzacji.

• Diagnostyka układów elektronicznych.

• Montaż wyposażenia dodatkowego (alarmy, centralne zamki, czujniki cofania, ... ).



Specjalizujemy się w naprawach:

• Rozrządów.

• Łożysk i elementów układów przeniesienia napędu.

• Hamulców.

• Armotyzatorów, zawieszeń.

• Sprzęgieł.

• Układów wydechowych, katalizatorów.

• Alternatorów, rozruszników.

• Wtryskiwaczy i pomp diesla.


W razie jakichkolwiek awarii polecamy nasze usługi.

JunioR - Sro 17 Lis, 2010

kolejny post typu autoreklama spamerska :/ to jest karalne... jako, że naprawiałem u Was kilka razy ciężarówke i byłem w miare zadowolony to ten post zostawiam, ale następnym razem nalezy zapytać na PW o pozwolenie

Albo innaczej :D jeżeli w ciągu tygodnia nie będzie oferty ze zniżkami na Wasze usługi dla użytkowników forum to kasuje posta :)

OsTTrY - Sro 24 Lis, 2010

patyra napisał/a:
gwarancja zadowolenia naszych Klientów.


ha ha ha, byłbym zadowolony gdyby nie jakieś 3 -4 lata temu szef warsztatu nie wyjechał na mnie z "mordą" (bo tego inaczej nie określę) gdy chciałem fakturę na naprawę. Nie moja kasa była i nie mój samochód i wypadało się rozliczyć... a szanowny pan zarzucił mi, że wątpię w przeprowadzoną naprawę itd itp.. jak się boi skarbówki to niech nie prowadzi takiej działalności skoro nie wydaje swoim klientom faktur. Nie wiem może 1 na 10 nie dostaje faktury a kasa leci... Swoją drogą i tak i siak dalej miałem mokro od płynu hamulcowego. NIE POLECAM, podejście do klienta na poziomie dna i 3 metrów mułu.

patyra - Sro 24 Lis, 2010

3-4 lata temu to bardzo dawno. Nie jestem w stanie odnieść się do tamtej sytuacji ponieważ jej zwyczajnie nie znam. Najwyraźniej to była jakaś kwestia niezrozumienia się obu stron.

Pomimo tej sytuacji zachęcam do skorzystania z naszych usług. Zapraszam

osclbn - Sro 24 Lis, 2010

patyra, ile lat temu to nie byłoby to jednak takie zachowania odpychają klientów. Budować własną markę trzeba się starać od początku i odpowiednio dobierać pracowników, bo inaczej płaci się za swoją "głupotę".
Drift_King - Czw 09 Lut, 2012

Do tego posta natchnęły mnie posty z kontr-tematu.

Od lat moje auta naprawiają chłopaki z AutoPartnera na Mełgiewskiej.
Nie przyliczyłem tam żadnej wpadki-święty i Piotrek naprawdę podchodzą do aut klientów tak jak trzeba.Ceny jak na warsztat legalnie pracujący są przystępne i elastyczne.Dodatko świadczą usługi customowo-druciarskie-może się przydać :D:

Zamiast szukać pomocy u obcych warto zapoznać się z ich ofertą w danej kwestii.

Piotrek 504 397 178
Kamil 792 291 242


Polecam !

marsel - Sob 11 Lut, 2012

Może nie warsztat ale polecę myjnię ręczną na Witosa, na placu za myjnią bezdotykową, wcześniej jest szyld przed wjazdem na bazę "myjnia TIR, Dostawcze, osobowe" przejeżdżamy przez stację, i widać prosto niebieskie drzwi na górze myjnia pisze :) dzisiaj audi bardzo ładnie koleżance umyli, mokry wosk i wysuszyli, 20zł kosztowało ale warto w taki mrozy, dokładnie wytarty, jak nie ma kolejki i ma się czas może postać chwile pod dmuchawą i dokładniej wyschnąć. Sprzątają też wnętrze, piorą tapicerkę i takie tam :) Pan i Pani dość specyficzni nie lubią upierdliwości :P ale solidnie wykonują pracę :) ja swojej mazdy nie myłem, ale byłem z busem przed sprzedażą i ładnie go odszykowali :) więc polecam
BandiT - Sro 07 Mar, 2012

Jeśli potrzebujecie blacharza mogę polecić jednego starszego pana z Natalina (kolo lbn). Super gość, blacharz przedni a cena przystępna:) Pan Edward 511 170 062 :)
kleryk2 - Wto 21 Sie, 2012

marsel napisał/a:
Może nie warsztat ale polecę myjnię ręczną na Witosa, na placu za myjnią bezdotykową, wcześniej jest szyld przed wjazdem na bazę "myjnia TIR, Dostawcze, osobowe" przejeżdżamy przez stację, i widać prosto niebieskie drzwi na górze myjnia pisze :) dzisiaj audi bardzo ładnie koleżance umyli, mokry wosk i wysuszyli, 20zł kosztowało ale warto w taki mrozy, dokładnie wytarty, jak nie ma kolejki i ma się czas może postać chwile pod dmuchawą i dokładniej wyschnąć. Sprzątają też wnętrze, piorą tapicerkę i takie tam :) Pan i Pani dość specyficzni nie lubią upierdliwości :P ale solidnie wykonują pracę :) ja swojej mazdy nie myłem, ale byłem z busem przed sprzedażą i ładnie go odszykowali :) więc polecam

Też polecam. Kiedyś bywałem częściej w tamtych okolicach i zawsze o nich zachaczałem :)

Rako - Sro 22 Sie, 2012

Polecam

GS Garage ul. Krańcowa 65
tel. +48 695 37 38 38


Robiłem u nich głowicę kilka dni temu. Tip top wszystko zrobione samochód jeździ jak nowy, dodatkowo mają szerokie pojęcie odnośnie modyfikacji i chętnie je wykonują :D:

http://www.gsgarage.pl/

turek003 - Sro 22 Sie, 2012

Może i kawałek za Lublinem ale polecam.

Piech Dariusz Autoserwis
ul. Bochotnica 38
24-150 Nałęczów
woj. lubelskie
kontakt: 607040104

Robię tam od kilku lat każde auto jakie mam, ceny przystępne.

Stacho - Czw 23 Sie, 2012

Rako napisał/a:
Polecam

GS Garage ul. Krańcowa 65
tel. +48 695 37 38 38


Robiłem u nich głowicę kilka dni temu. Tip top wszystko zrobione samochód jeździ jak nowy, dodatkowo mają szerokie pojęcie odnośnie modyfikacji i chętnie je wykonują :D:

http://www.gsgarage.pl/


odkryles Ameryke :D: nie lepiej napisac ze to Bartek Glos od razu..

Rako - Czw 23 Sie, 2012

No odkryłem Stachu, bo po pierwsze nie znam ,, Bartka'', a po drugie nie on robił mi samochód, tylko ktoś kto pracuje u jego ojca. A to ojciec zarządza warsztatem z tego co się zorientowałem. Dlatego polecam warsztat w którym samochód był robiony a nie ,,Bartka'' który z tego co wiem nie brał udziału w tej naprawie. :roll:
ciekawy - Czw 23 Sie, 2012

Nie każdy zna Bartka. Ja też jakiś czas temu u niego robiłem kilka rzeczy i byłem bardzo zadowolony. W dodatku mają pojęcie o francuzach więc nie ma obaw im postawić :) Cenowo tez nie było tragedii.
Drift_King - Pią 24 Sie, 2012

Rako napisał/a:
No odkryłem Stachu, bo po pierwsze nie znam ,, Bartka'', a po drugie nie on robił mi samochód, tylko ktoś kto pracuje u jego ojca. A to ojciec zarządza warsztatem z tego co się zorientowałem. Dlatego polecam warsztat w którym samochód był robiony a nie ,,Bartka'' który z tego co wiem nie brał udziału w tej naprawie. :roll:


Nie znasz Bartka ?To niemożliwe :D:

Jeśli chodzi o modyfikacje to silnik,który masz pod maską mają rozpracowany nieźle :cfaniak:

Dementor - Pią 24 Sie, 2012

Długo tam ten warsztat jest ? Bo nie przypominam sobie żeby był w tamtym miejscu a daleko nie mieszkam :D:
Drift_King - Pią 24 Sie, 2012

Dementor napisał/a:
Długo tam ten warsztat jest ? Bo nie przypominam sobie żeby był w tamtym miejscu a daleko nie mieszkam :D:


A wiesz gdzie jest biuro podróży GLOSTUR?
Warsztat mieści się na jego tyłach.Długo ;)

Robercik - Pią 24 Sie, 2012

bo jakos specjalnie sie nie reklamuja
ale profi robote robia, 6 lat temu napewno dzialali i juz byli uznani, pieknie mi astre zrobili

Przemo - Sro 17 Paź, 2012

Szukam jakiegoś warsztatu, gdzie wymieniłbym w miarę tanie tuleje w tylnej belce. Robota raczej prosta, ale żmudna i nie każdemu chce sie robić, a wystarczy sprzęt i sposób, zeby sprawnie poszło.
Graboss - Sro 17 Paź, 2012

może pogadaj z Kylem na HTL- on coś tam ogarnia sobie w domu
Przemo - Sro 17 Paź, 2012

Nie znam tam nikogo i nawet nie mam tam konta :oops:
Wasyl - Sro 17 Paź, 2012

Przemo napisał/a:
Robota raczej prosta, ale żmudna i nie każdemu chce sie robić, a wystarczy sprzęt i sposób, zeby sprawnie poszło.

Czytaj: szukam kogoś, kto mi za pół darmo zrobi coś, przy czym się będzie musiał trochę oszarpać :P

Przemo, wyjmij sobie belkę i zawieź na prasę :P

Przemo - Sro 17 Paź, 2012

Nie za pół darmo, tylko za normalną stawkę. Sam nie potrzebuję prasy, bo wiem jak "wciągnąć" tuleję przy pomocy odpowiedniego narzędzia, które bym sobie zrobił. Mam jednak za mały garaż, jeden turystyczny podnośnik i nawet jeśli wyjmę belkę, to mpk jej nie zawiozę.
Driv3rrrr - Sob 22 Gru, 2012

Ja polecam od razu dwa na raz :D

http://www.bedmot.pl/ - tutaj robimy wszystkie auta w rodzinie. Ceny jakoś bardzo wygórowane nie są ale minimalnie ponad normę jednak. Co jest ich plusem to że mają profi wyposażenie i chłopaki mają łeb do roboty. Czasami trzeba ich pogonić no ale taki urok warsztatów gdzie momentami stoi 5 aut na hali i jeszcze kilka na podjeździe i robią troszkę tu troszkę tam.

I kolejny tym razem od LPG:

Paweł Fink
Lublin
ul. Sierpińskiego 41
tel. 503811342

Pojechałem na wymianę filterków. Okazało się, że mapa jest totalnie rozjechana, mechanik przejechał ze mną dobre 40km, aż wszystko się poustawia tak jak powinno. No i chyba ustawił bo wywalało mi check engine, po przejechaniu 70km nic sie nie pojawia :)

Gabcio - Czw 28 Lut, 2013

A dziś po wymianie szyby w mojego ojca Espace IV polecam:

http://www.auto-szyby.pl/
Rapackiego 25, Lublin

Szybko sprawnie i ładnie, miłe podejście do klienta no i przede wszystkim ok. 100 taniej niż gdzie indziej czyli 450 zł. A za przód jak dodatkowo się pytałem to 1045 zł (solar + czujnik deszczu) a na poligonowej 550 tył a przód 1400 zł

I z tego co widziałem wiele firm bierze u nich hurtowo

JunioR - Pią 01 Mar, 2013

Ja też każdemu polecam :) Co prawda u mnie zapomnieli przekleić nakleji z przedniej szyby i teraz jeżdze bez , ale cena była najlepsza.
Graboss - Pon 11 Mar, 2013

Znajomy otworzył nowy warsztat, dobrze wyposażony i posiadający bogatą ofertę, m.in.:

-naprawa wszystkich marek
-diagnostyka komp
-klimatyzacje
-awaryjne otwieranie drzwi
-uruchamianie zamarzniętych aut
-holowanie i dowóz paliwa
-wymiana i naprawa szyb
-wyciąganie małych wgnieceń
-awaryjna naprawa opon
-wulkanizacja
-serwis motorów, skuterów, quadów

Mają również w swojej ofercie MOBILNY warsztat samochodowy. W razie "w" dzwonisz i koleś przyjedzie na miejsce i naprawi albo odholuje auto.

Kilka fotek jak to mniej więcej wygląda








Tel. 512-821-806
Jak dojechać:
https://maps.google.pl/maps?q=51.190617,22.546152&hl=pl&ll=51.190779,22.546104&spn=0.000829,0.002642&num=1&t=h&z=19

Driv3rrrr - Wto 16 Kwi, 2013

Polecam mechanika od automatycznych skrzyń. Doświadczenie i wiedza olbrzymia, automatami zajmuje się od czasów jak w polsce jeździło może kilka aut z ASB. Umiejętności i wiedzę zdobył w USA.

Warsztat znajduje się w Jaroszewicach, koło Bełżyc.
kom. 605-578-698

Graboss - Wto 16 Kwi, 2013

który ten na zakręcie ???
Driv3rrrr - Wto 16 Kwi, 2013

Niee ten. Jedziesz dalej w stronę Bełżyc i po lewej stronie jest remiza strażacka czy coś takiego i zaraz za remizą również po lewej stronie jest wąska droga asfaltowa i ostatni wjazd na posesję po prawej stronie. Same ASB robi.
misiek - Czw 18 Kwi, 2013

Driv3rrrr, co u niego robiles i dlaczego tak chwalisz?
Driv3rrrr - Czw 18 Kwi, 2013

Ja i wujas wymienialiśmy co prawda tylko oliwę + filtry. Ale dużo słyszalem o gościu dobrego no i co nie jestem to jakaś skrzynka się robi, a inna czeka w kolejce. Co mi się podoba to dobre podejście do klienta no i naprawdę niezłe ceny usługi. Za bzdety typu podpięcie pod kompa ode mnie nie chciał nic. Co prawda czasami ma roboty pełno i dopiero za tydzień czy 2 trzeba przyjechać no ale to teraz większość mechaników jest zapchana.
Gabcio - Pią 19 Kwi, 2013

http://www.autodent.com.pl/ Polecam ten warsztat można zobaczyć efekty pracy u mnie na golfie :) za 130 zł w 40 min ogarnął 2 wgniotki na drzwiach, super obsługa
Michal86lbn - Sro 22 Maj, 2013

Polecam firme http://felgi-profil.pl/regeneracja_felg/


Profesionalna regeneracja felg i dobre ceny

Gabcio - Sro 22 Maj, 2013

No to Ameryki nie odkryłeś :D:
croochy - Sro 22 Maj, 2013

Driv3rrrr napisał/a:
Ja i wujas wymienialiśmy co prawda tylko oliwę + filtry. Ale dużo słyszalem o gościu dobrego no i co nie jestem to jakaś skrzynka się robi, a inna czeka w kolejce. Co mi się podoba to dobre podejście do klienta no i naprawdę niezłe ceny usługi. Za bzdety typu podpięcie pod kompa ode mnie nie chciał nic. Co prawda czasami ma roboty pełno i dopiero za tydzień czy 2 trzeba przyjechać no ale to teraz większość mechaników jest zapchana.



Serwisuje też automaty? w sensie przegląd, regulacja na aucie?

Driv3rrrr - Sro 22 Maj, 2013

On robi głównie automaty ;)
croochy - Nie 26 Maj, 2013

Domyśliłem się. Chodzi o to czy jak pojadę autem to wymieni olej, posprawdza ciśnienia itd?
Driv3rrrr - Nie 26 Maj, 2013

Na pewno musiałbyś zadzwonić i się umówić bo ciagle coś tam robi. Co do wymiany oliwy to musisz zarezerwować dobre 1,5-2h ponieważ, on nie spuszcza gorącej oliwy, czeka aż skrzynia ostygnie. Przy wymianie oliwki wypadałoby też zmienić uszczelkę i filtr. Dlatego bite 2h czekania.

Co do części to mi sam załatwiał, nie bawiłem sie w szukanie ;)

kudlaty - Nie 26 Maj, 2013

To źle, że nie spuszcza na ciepło, bo wtedy olej robi się gęstszy i nie spływa cały jak należy
Driv3rrrr - Nie 26 Maj, 2013

Nie czeka też aż olej osiągnie powiedzmy 20 stopni. Tak 30-40 jak ma to spuszcza. Tłumaczył mi nawet dlaczego tak wg. niego trzeba robić ale teraz Ci nie powtórzę nawet. Jakieś tam względy techniczne.
croochy - Nie 26 Maj, 2013

Mogę mu auto i na cały dzień zostawić, oby porządnie zrobił z regulacją zaworów itd itp
Driv3rrrr - Nie 26 Maj, 2013

Nie wiem jak tam z regulacją zaworów, trzeba chyba skrzynke wyjąć czy nie?

Najlepiej zadzwoń, bo cóż ja mogę powiedzieć :D: Kom: 605-578-698. Dzwoń tak od 9-10 ;)

croochy - Nie 26 Maj, 2013

Wszystkie zaworki sa widoczne po odkręceniu miski która i tak trzeba odkręcić aby wymienić filtr :D:
Driv3rrrr - Nie 26 Maj, 2013

Aaaa to "wygodna" robota :)
croochy - Nie 26 Maj, 2013

No w Ramie to nawet kanału nie będzie potrzebował :D:
Driv3rrrr - Nie 26 Maj, 2013

Ty kuźwa....właśnie. Ile ta landara ma szerokości ze złożonymi lusterkami?? Bo moje Volvo na wcisk w garaż się wciska ze złożonymi lustrami. Jak patrze na foto z tą Toyotą to RAM za cholere nie zmieści sie tam :D:
croochy - Nie 26 Maj, 2013

Lusterka to pikuś :D:
Tył ok 2,4m 8-)

Driv3rrrr - Nie 26 Maj, 2013

Przód ze 200, złożyć lustra to ze 215....nie ma opcji nie zmieści się tam. Więc zadzwoń zapytaj czy podejmie się robić na dworze :lol:
croochy - Pon 27 Maj, 2013

Zadzwoniłem, w piątek wstępnie jestem umówiony na weryfikację
Driv3rrrr - Pon 27 Maj, 2013

Jak będzie po robocie to opisz "wrażenia" :D
croochy - Pon 27 Maj, 2013

Zobaczymy czy sie podejmie :D:
Driv3rrrr - Pon 27 Maj, 2013

No sam ciekaw jestem :)

EDIT: Croochy byłeś? :D:

croochy - Sro 05 Cze, 2013

Odstawiłem dzisiaj Maleństwo :roll:

Prawdopodobnie jutro odbiór, ale to nic pewnego, bo prawdopodobnie stało się to co podejrzewałem, czyli padł zawór od lock up'a lub jakaś elektronika odpowiedzialna za sterowanie. Ogólnie wg majstrów temat do ogarnięcia na spokojnie.

Ram mieści się do garażu po złożeniu lusterek :roll: tylko przodem :D: i to na milimetry 8-)

Wyjście z garażu albo pod autem, albo nad :D:

CDN

[ Dodano: Pon 10 Cze, 2013 ]
Odebrałem auto, nawinąłem troche błota i asfaltu na koła i jestem bardzo zadowolony 8-)

marsel - Pon 12 Sie, 2013

mogę polecić Pana od maglownic z 1 maja :)
praktycznie zrobił od ręki, przywiozłem w pn w środę rano już była gotowa
cena przystępna, na pewno taniej niż w Płouszowicach

maniek276 - Czw 03 Paź, 2013
Temat postu: Polecany warsztat
Witam. Ostatnio musiałem swojego subaraka odstawić do warsztatu i KasCar z Bursaki 6 wywiązał się z tego znakomicie. Miła, fachowa obsługa, panowie dokładnie sprawdzili co jeszcze trzeba by wymienić. Jestem na 101% zadowolony. Polecam!!!
JunioR - Czw 03 Paź, 2013

a nie zajeździli go na placu? :lol: pracuje na terenie mleczarni i wiem jak potrafią poupalać auta klientów :lol:
maniek276 - Pią 04 Paź, 2013

No rzeczywiście w zbiorniku było jakoś pusto ;) , nie no outbackiem w automacie raczej nie poupala....
Drift_King - Sob 05 Paź, 2013

Eee Dziunior nie przesadzaj.Jak ma paść niech padnie na mleczarni :D
Ja też skomplikowane tematy czasami robie u nich i śmiało mogę polecić.

Paweł - Czw 08 Maj, 2014

Polecam Moto-Plex na Przemysłowej 10. Paweł ogarnął mi dziś geometrie w wannie szybko i bezproblemowo. Oprócz tego ostatnio uratował mi dupsko ustawiając geometrię w innym aucie w niedzielę o godzinie 16 :D:
Drift_King - Pią 09 Maj, 2014

Też polecam ten warsztat.Mógłby kurka tylko nie spamować ulotkami wszędzie tam,gdzie postawie auto :D:
Robercik - Pią 09 Maj, 2014

I ja polecam:) Szybko, sprawnie, bdb cena.
woytek13 - Czw 03 Lip, 2014

Stałem się kolejną szczęśliwą ofiarą warsztatu Moto-Plex. E46 zostało elegancko zmierzone i delikatnie poprawione. Szybko, miło, profesjonalnie!

Polecam każdemu badanie zbieżności. Mój zawias od wymiany przejechał jakieś 4tys a jednak coś tam trzeba było poprawić.

BrzozkaLbn - Pon 07 Lip, 2014

I ja dorzucę trzy grosze na tema Moto-Plex'u. Byłem dzisiaj z kumplem w celu nabicia klimy. Obsługa miła, fachowa a cena bardzo konkurencyjna! Tak trzymać :spoko:
Misio - Sro 09 Lip, 2014

Polecam Tomka Birskiego Ul. Krężnicka 88 http://vrp-fab.pl/ . Ogarnia rzeczy nie możliwe :)

[ Dodano: Czw 10 Lip, 2014 ]
Również dziś oddałem 2 fury do roboty w Motoplexie. Peugeot dostał nowe wahacze i poprawkę wydechu plus zbieżność wszystko elegancko :) Megane niestety nie wyjechała ale solidna firma więc zastępczy stoi przed domem :P Polecam :)

Paweel - Czw 24 Lip, 2014

Misio napisał/a:
Polecam Tomka Birskiego Ul. Krężnicka 88 http://vrp-fab.pl/ . Ogarnia rzeczy nie możliwe :)

[ Dodano: Czw 10 Lip, 2014 ]
Również dziś oddałem 2 fury do roboty w Motoplexie. Peugeot dostał nowe wahacze i poprawkę wydechu plus zbieżność wszystko elegancko :) Megane niestety nie wyjechała ale solidna firma więc zastępczy stoi przed domem :P Polecam :)



no bywa że sie człowiek na zakrętach nie wyrabia ...


Mama marudziła troche że nie daje rady na prostej to nasze KA :cry:




:cfaniak:

Misio - Czw 24 Lip, 2014

Mazde trzeba bylo jej dac xdd
Lipek - Pią 25 Lip, 2014

Mazda też nie daje rady na prostej :P :D:
Misio - Sob 26 Lip, 2014

No to bmw:) tylko nie wiem czy by chciala oddac :p

[ Dodano: Sro 30 Lip, 2014 ]
Polecam Golian Motorsport. Wymienia oleje klocki itd szybciej niż w pit stopie ferrari :)

[ Dodano: Sro 06 Sie, 2014 ]
Dziś megane odwiedziła motoplex w celu zrobienia przeglądu wszystko spoko. Diagnosta bardzo skrupulatnie sprawdzał samochód.

prezes_lbn - Czw 14 Sie, 2014

Polecam Gostklim na Wertera. Z polecenia Juniora podskoczyłem na czasie i zostałem prawie że od ręki załatwiony sprawnie i konkretnie ;) Klima śmiga jak należy
Gabcio - Czw 14 Sie, 2014

Cytat:
[ Dodano: Sro 30 Lip, 2014 ]
Polecam Golian Motorsport. Wymienia oleje klocki itd szybciej niż w pit stopie ferrari :)


To żeś Hameryke odkrył :P

JunioR - Czw 14 Sie, 2014

Cytat:
Polecam Gostklim na Wertera. Z polecenia Juniora podskoczyłem na czasie i zostałem prawie że od ręki załatwiony sprawnie i konkretnie ;) Klima śmiga jak należy


Spoko, powołałeś się na mnie? Hondziarze mają tam specjalne układy :P

mate - Czw 14 Sie, 2014

Ja rowniez polecam motoplex, mega furka teraz sie prowadzi 👍👌dziekuje!
kudlaty - Nie 24 Sie, 2014

Paweel albo Lipek do odpowiedzi.

Czy w mojej Megane ustawicie zbieżność? Gdzieś po wymianie amorów kierownica poleciała trochę w lewo i chciałbym to naprostować ;)

Uprzedzam odpowiedzi na pewniaka, że tak. To nie jest normalne zawieszenie!

Lipek - Nie 24 Sie, 2014

kudlaty, Przybywaj, napewno damy sobie z tym radę. :)
Paweel - Pon 25 Sie, 2014

kudlaty napisał/a:
Paweel albo Lipek do odpowiedzi.

Czy w mojej Megane ustawicie zbieżność? Gdzieś po wymianie amorów kierownica poleciała trochę w lewo i chciałbym to naprostować ;)

Uprzedzam odpowiedzi na pewniaka, że tak. To nie jest normalne zawieszenie!




generalnie czuje sie obrażony :[


co za pytanie ...

Drift_King - Pon 25 Sie, 2014

btw: co jest nienormalnego w tym zawieszeniu ?
winnipool - Pon 25 Sie, 2014

I ja mogę polecić moto-plex. Robiłem tam taki przegląd przedwakacyjny. Nad morze dojechałem i wróciłem bez problemów. Teraz się muszę wybrać hamulce z tyłu wymienić.
kudlaty - Pon 25 Sie, 2014

Paweel napisał/a:
generalnie czuje sie obrażony :[


co za pytanie ...


Tu nie ma co się obrażać, normalne pytanie ;)

Drift_King napisał/a:
btw: co jest nienormalnego w tym zawieszeniu ?


Jak znajdziesz amortyzatory (w normalnej cenie nie serwisowej :P ), albo łożyska zwrotnicy to pogadamy, albo może drążki :P Jak chcesz VIN to Ci podeślę na PW.

Drift_King - Pon 25 Sie, 2014

Hmm to akurat normalne,że ma graty "tylko do tej wersji" dlatego jest to serwisowa padlina :D:

Nijak natomiast ma się to do ustawiania itp,są inne wartości,ale "myśliwy" je zna ;)

kudlaty - Pon 25 Sie, 2014

Skoro tak mówicie to podjadę bliżej końca tygodnia lub na początku przyszłego ;)
Paweel - Wto 26 Sie, 2014

kudlaty napisał/a:
Skoro tak mówicie to podjadę bliżej końca tygodnia lub na początku przyszłego ;)


zapewniam Cię że tam nie ma żadnej kosmicznej technologii , już zawieszenie w Polonezie / 125p jest bardziej skomplikowane pod tym względem :D: :D: :D:

Drift_King - Wto 26 Sie, 2014

Paweel napisał/a:
kudlaty napisał/a:
Skoro tak mówicie to podjadę bliżej końca tygodnia lub na początku przyszłego ;)


zapewniam Cię że tam nie ma żadnej kosmicznej technologii , już zawieszenie w Polonezie / 125p jest bardziej skomplikowane pod tym względem :D: :D: :D:



O to właśnie mi chodziło :) zwykły wóz,tylko dla wkurwienia nabywcy zastosowano w nim kapkę inne elementy niz w zwykłym megane ;)

Endles - Pią 26 Wrz, 2014

Troszkę z innej beczki. Jeśli ktoś ma Forda 4+ to w ASO można teraz zrobić przegląd za 269 PLN lub 490 w pakiecie z rocznym assistance.

Przed zimą może się niektórym to przydać.

ciekawy - Pią 26 Wrz, 2014

Endles, słaba reklama.
JunioR - Sob 27 Wrz, 2014

Mocno słaba :lol:
Stacho - Sob 27 Wrz, 2014

Powiem jak Peja :D:

Wiecie co z nim zrobić ? :D: :D: :D: :D:

Endles - Wto 30 Wrz, 2014

Tyle w temacie:
http://imgrin.pl/upload/i...43c326f531.jpeg
Mniej komisji śledczych Panowie...

Svirus - Pon 10 Lis, 2014

Znacie jakiegoś fachowca od Audi, który dobrze ogarnia silnik?
QSY - Pon 10 Lis, 2014

znam ale nie jest tani.....
BrzozkaLbn - Wto 11 Lis, 2014

Svirus napisał/a:
Znacie jakiegoś fachowca od Audi, który dobrze ogarnia silnik?


Jakie audi, jaki silnik?

Svirus - Wto 11 Lis, 2014

2.4 v6 165 km, jest problem z nierówną pracą silnika na benzynie, na lpg ta nierówna praca jeszcze się wzmaga tak, że cały samochód wibruje na biegu jałowym. Drogi czy nie drogi, mi zależy przede wszystkim na sprawnym określeniu problemu i fachowej naprawie, bo ma już dość jeżdżenia po druciarzach.
Endles - Sro 26 Sie, 2015

Może nie żaden konkretny, ale jak ktoś ma forda to polecam zrobić przegląd w aso, dają assistance na rok teraz.
BrzozkaLbn - Sro 26 Sie, 2015

Jak Nova to ja nie polecam. Partacze, oszuści i ściemniacze :D:
Paweel - Czw 27 Sie, 2015

BrzozkaLbn napisał/a:
Jak Nova to ja nie polecam. Partacze, oszuści i ściemniacze :D:



no i żeś spitolił pikno kryptoreklame

RobertFrank - Pon 28 Wrz, 2015

A znacie http://carlux.pl ? Podobno nie drogo i szybko. Generalnie nie ogarniam jeszcze wszystkiego, bo w Lublinie jestem od miesiąca. Znajomy dał namiary. To jest dokładnie na al. Lotników Polskich 134 koło sklepu ogrodniczego. Miałem jechać z autem na przegląd, ale jeszcze wcześniej poczytam, co wy macie w tym temacie do powiedzenia.
Lipek - Wto 29 Wrz, 2015

RobertFrank, Ja mam do powiedzenia tyle że polecam pojechać na Przemysłową ^^^ i napewno będziesz zadowolony ;)
Drift_King - Sro 30 Wrz, 2015

Ja też polecam :D:

Dodać należy,że huntera to się już naprawde dobrze nauczyli obsługiwać.Kiera na wprost jak od linijki ;)

Poveride - Wto 20 Paź, 2015

Koledzy a podpowie mi ktoś gdzie najlepiej się udać na naprawę z BMW e46 2000r? (Amory sprzęgło diagnostyka komputerowa)
Gabcio - Pon 26 Paź, 2015

Koledzy a podpowie mi ktoś gdzie najlepiej się udać na naprawę z BMW e46 2000r? (Amory sprzęgło diagnostyka komputerowa) PONAWIAM PYTANIE :)
JunioR - Pon 26 Paź, 2015

Amory zrobisz u nas z geometrią , w cartroniku diagnostyke
petermar - Czw 05 Lis, 2015
Temat postu: Auto-Rama Wiesław Wnuczek - blacharstwo, naprawy powypadkowe
ja polecam zakład "Auto-Rama" Wiesław Wnuczek w Lublinie na ul. Bełżyckiej,
blacharstwo, naprawy powypadkowe i mechanika, czyli kompleksowo, mają świetnego blacharza Pana Adasia, solidne podejście, fachowa robota a nie fuszera, zakład może mało znany, ale dzięki temu ceny nie są z kosmosu i nie czeka się długo, na prawdę warto, poprawili mi mercedesa po innym niby super profesjonalnym warsztacie, gdzie tylko ze mnie zdarli, zrobili moim rodzicom fiata po szkodzie całkowitej - skasowany tyłek, robią konserwację, rzetelnie, fachowo, stara szkoła, a nie jakiś przysłowiowy "Pan Waldek w garażu"

Misio - Czw 05 Lis, 2015

Dołączył 21:25 pierwszy post 21:34 i już poleca :) Seems legi :)
Paweel - Pią 06 Lis, 2015

Misio napisał/a:
Dołączył 21:25 pierwszy post 21:34 i już poleca :) Seems legi :)




a ja dołączyłem nieco wcześniej i też polecam



dość specyficzne miejsce ale z potężnym doświadczeniem

Misio - Pią 13 Lis, 2015

Polecam pana wyżej :) Tj Moto-Plex profesjonalne podejście do tematu.
Paweł - Nie 15 Lis, 2015

Tego ściemniacza polecasz? :D:
Scorpio - Pią 19 Lut, 2016

Jaki uczciwy i fachowy warsztat od Subaru możecie polecić w Lublinie i okolicach?
Widziałem we wcześniejszych wpisach dobre opinie o KasCar - nadal trzyma poziom? Może coś jeszcze mamy w Lublinie?

Graboss - Pią 19 Lut, 2016

kas car - wszyscy we wsi wiedzą
kudlaty - Pią 19 Lut, 2016

A ja polecam Motorcity jako alternatywę dla Kas Caru. Oczywiście Kas Car jest spoko ale Kruchy też ogarnie Subaru bez problemu ;)
Scorpio - Pią 19 Lut, 2016

Dzięki Panowie :)

PS. Graboss, Ciebie to wszędzie pełno ;) Ale w sumie "forum motoryzacyjne", to mogłem się spodziewać ;)

zylo - Wto 23 Lut, 2016

Motorcity lepsze od Kas Caru!!!
Scorpio - Wto 23 Lut, 2016

Dziękuję za sugestie. Zaufałem chłopakom z Motorcity i przyznam, że bardzo pozytywnie zaskoczyli mnie swoją fachowością. Już wiem, kto będzie opiekował się moim Foresterem w najbliższych latach :)

Gdyby ktoś miał problemy z hydrowozem, to polecam warsztat pana Kiśla w Jastkowie (ul. Sympatyczna). Przez trzy lata serwisowałem tam XM-a, a syn serwisuje Xantię. BX-y, CX-y, XM-y etc. nie mają przed nim tajemnic.
Drugi niezły warsztat "od francuzów" jest u Piotrka Majewskiego w Snopkowie.

QSY - Nie 28 Lut, 2016

zylo napisał/a:
Motorcity lepsze od Kas Caru!!!



Kto Ci zrobił gałę zeby tak pisać? :P

gosialbn - Pon 29 Lut, 2016

QSY napisał/a:
zylo napisał/a:
Motorcity lepsze od Kas Caru!!!



Kto Ci zrobił gałę zeby tak pisać? :P


Mnie tam nie było :P

Paweel - Wto 01 Mar, 2016

gosialbn napisał/a:
QSY napisał/a:
zylo napisał/a:
Motorcity lepsze od Kas Caru!!!



Kto Ci zrobił gałę zeby tak pisać? :P


Mnie tam nie było :P




Wygralas Internety....

juliankk - Czw 04 Sty, 2018
Temat postu: bmw
Ze swoim BMW od lat niezmiennie jeżdżę do Liperta. Miałem spory problem z układem chłodzenia. Usterkę udało się naprawić i od tamtej pory wszystko działa jak trzeba. Jeśli chodzi akurat o BMW, myślę że nie ma lepszego warsztatu. Znajomy z Subaru też do nich jeździł i nie narzekał :)
JunioR - Sro 10 Sty, 2018

Kto w BMW nie ma problemu z układem chłodzenia :lol:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group