Motolublin.pl Strona Główna
 FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Album | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
o co chodzi ... co z tymi ludźmi ...
Autor Wiadomość
grocho


Auto: C5 X7/W124/E34
Pomógł: 2 razy
Wiek: 26
Dołączył: 10 Sty 2010
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

no to trzeba uwazac, ale pisanie ze zero trakcji na trzecim biegu to przesada :p
 
 
Misio 

Auto: Peugeot 206 GT3500
Wiek: 24
Dołączył: 19 Paź 2013
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Nie napisałem że na 3 zero trakcji. Na 1 i 2 niemam trakcji zwłaszcza przy redukcji. Na 3 dalej momentami gubi trakcje. Trzeba czekać wiosny.
 
 
Paweł 


Auto: impreza gt
Wiek: 18
Dołączył: 03 Maj 2009
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Po tej redukcji to od razu z odciny ze sprzęgła kopiesz? :D:
_________________
 
 
 
misiek 
Lokalny patriota


Zaproszone osoby: 69
Auto: vag
Pomógł: 8 razy
Wiek: 31
Dołączył: 19 Sie 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Za duzo mocy ma ten potfur :D:
 
 
 
Misio 

Auto: Peugeot 206 GT3500
Wiek: 24
Dołączył: 19 Paź 2013
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Po prostu jest ślisko wieczorami i FWD. Rondo na turystycznej i potem prosta przy E.Leclerc co wieczór się świeci. Mam nawet na kamerce nagrane to rondo jak przodem ucieka samochód i jest ucięte ręcznym a potem cała prosta niemogę przyspieszyć żeby Tira wyprzedzić bo mi mieli. Tir zjeżdża na mnie a ja się zatrzymać niemogę bo przymarznięta wilgoć na jezdni. Zresztą co ja się bd z wami kłócił jak wiecie swoje. Jedźcie do bangladeszu latać jak ktoś wypadnie to zrozumiecie. Ja czekam grzecznie do wiosny i do letniej opony.
 
 
Paweel 
brakNmnadrabiamyKM

Auto: Renault Kangoo DCi
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2013
Skąd: sefsi
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

DriftIsPassion napisał/a:
grocho napisał/a:

 
to kup opony a nie slicki, mi na nexenach ucieka tylko jak chce


wyjedź w nocy, wilgotność jest taka że trzeba uważać

paweeł z taka fura to na warszawke uderzaj a nie bedziesz ganiał "biednych" lubelaków



do Wawszawy to z międzytankowaniem trzaby jechać ... :(
_________________
LASEROWA GEOMETRIA KÓŁ 3D
PRZEGLĄDY REJESTRACYJNE
PRZEMYSŁOWA 10 , LUBLIN
 
 
JunioR 
Administrator


Zaproszone osoby: 4
Auto: passat
Pomógł: 7 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Lut 2007
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Haha
_________________

 
 
 
mate


Auto: Leon Cupra R
Wiek: 26
Dołączył: 19 Maj 2011
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Paweel napisał/a:
DriftIsPassion napisał/a:
grocho napisał/a:

 
to kup opony a nie slicki, mi na nexenach ucieka tylko jak chce


wyjedź w nocy, wilgotność jest taka że trzeba uważać

paweeł z taka fura to na warszawke uderzaj a nie bedziesz ganiał "biednych" lubelaków



do Wawszawy to z międzytankowaniem trzaby jechać ... :(


Hahaha kiedys widzialem foto na stndykacie jak pelny bak mial zasieg na 150km
_________________
było: e36is
bravo hgt
e60 530d
cupra R
Jest: szukam :)
 
 
DriftIsPassion 
RWD fanatyk


Zaproszone osoby: 3
Auto: BMW e46 & e34
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 17 Gru 2009
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Paweel napisał/a:
do Wawszawy to z międzytankowaniem trzaby jechać ...


no to trzeba dodatkowe zasilanie............ :D:

co do bangladeszu to wczoraj od lsw sprawdzając do wiaduktu czy tak samo jedzie musiałem odpuścić bo jakiś kurfa turysta rowerek se przeprowadzał w poprzek ulicy, skad on tam sie z tym rowerem.. :roll:
_________________
bardziej bokiem
 
 
 
Paweel 
brakNmnadrabiamyKM

Auto: Renault Kangoo DCi
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2013
Skąd: sefsi
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

mate napisał/a:

Hahaha kiedys widzialem foto na stndykacie jak pelny bak mial zasieg na 150km



na pierwszym zbiorniku zrobiłem 140 ... :lol: :lol: :lol: :lol:


...

[ Dodano: Nie 01 Mar, 2015 ]
DriftIsPassion napisał/a:
Paweel napisał/a:
do Wawszawy to z międzytankowaniem trzaby jechać ...


no to trzeba dodatkowe zasilanie............ :D:

co do bangladeszu to wczoraj od lsw sprawdzając do wiaduktu czy tak samo jedzie musiałem odpuścić bo jakiś kurfa turysta rowerek se przeprowadzał w poprzek ulicy, skad on tam sie z tym rowerem.. :roll:




najbliższe tygodnie pokażą ... jak sytuacja pozwoli żeby auto zostało to dostaje wytrysk bezpośredni
_________________
LASEROWA GEOMETRIA KÓŁ 3D
PRZEGLĄDY REJESTRACYJNE
PRZEMYSŁOWA 10 , LUBLIN
 
 
Wasyl 
4v/cyl lover


Auto: Kadet GSi, Senator
Pomógł: 2 razy
Wiek: 27
Dołączył: 27 Sty 2010
Skąd: Lublin - Kalina
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Misio napisał/a:

Po prostu jest ślisko wieczorami i FWD. Rondo na turystycznej i potem prosta przy E.Leclerc co wieczór się świeci. Mam nawet na kamerce nagrane to rondo jak przodem ucieka samochód i jest ucięte ręcznym a potem cała prosta niemogę przyspieszyć żeby Tira wyprzedzić bo mi mieli. Tir zjeżdża na mnie a ja się zatrzymać niemogę bo przymarznięta wilgoć na jezdni. Zresztą co ja się bd z wami kłócił jak wiecie swoje. Jedźcie do bangladeszu latać jak ktoś wypadnie to zrozumiecie. Ja czekam grzecznie do wiosny i do letniej opony.

Pedał gazu służy do otwierania przepustnicy w sposób płynny, taki, żeby uzyskać żądaną moc. Niestety, zero jedynkowe traktowanie go doprowadza do uślizgu kół nawet w mulastych samochodach.

Następnym razem spróbuj go wcisnąć do połowy, albo jeśli koła zaczynają Ci się ślizgać - odpuść pedał gazu do połowy, wtedy przestaną, a auto zacznie przyspieszać. z Hamowaniem jest podobnie - wciśnięty do oporu hamuje gorzej niż wciśnięty z wyczuciem. Nawet z ABS.

Tor niestety zamknęli - tam byś się mógł bezpiecznie nauczyć jeździć samochodem.
_________________
Jeżeli coś sprawia Ci problem - sięgnij po większy młotek
 
 
 
Misio 

Auto: Peugeot 206 GT3500
Wiek: 24
Dołączył: 19 Paź 2013
Skąd: Lublin
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Jak droga nie równa to odzyskać trakcję jest praktycznie niemożliwe bo ciągle podbija z uwagi na twardy zawias. Jak jest ślisko to zawsze hamuje delikatnie i każde hamownie wspomagam silnikiem. Nie traktuj każdego swoją miarą. Na zimowym kole o szer 175 na świecącym asfalcie ciężko mi odzyskać trakcję nawet ujmując gazu. Często jedyny sposób to kompletnie zdjąć gaz żeby odzyskał trakcję i dodać delikatnie.
 
 
mate


Auto: Leon Cupra R
Wiek: 26
Dołączył: 19 Maj 2011
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Nie chce sie wtracac ale w zimie im wezsze kolo tym lepsze trakcja :)
Patrz wrc.
_________________
było: e36is
bravo hgt
e60 530d
cupra R
Jest: szukam :)
 
 
Graboss 


Auto: NISSAN Primera
Dołączył: 27 Wrz 2010
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

Eksperci od trakcji k***a jego mać ]:> ]:> ]:>

p.s. mate schody (spoty) są po drugiej stronie Kraka. W piątek już byłeś bardzo blisko, wieżę że za tydzień ci się uda.

p.s.2 wrc ma wąską oponę z kolcem a to trochę inna bajka ale co ja tam wiem
_________________
 
 
Rako 

Dołączył: 12 Lut 2008
Wysłany: Nie 01 Mar, 2015   

mate napisał/a:
Nie chce sie wtracac ale w zimie im wezsze kolo tym lepsze trakcja :)
Patrz wrc.


tylko i wyłącznie tam gdzie jest kilka cm śniegu... Natomiast na zwykły asfalt lekko przymrożony już nie. Moim skromnym zdaniem ta szerokość opony przy mocy w pugu jest troche za wąska
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Tuning v.0.4 created by CMP :: Theme based on info-tuning.com

"Copyright 2007 JunioR"