Motolublin.pl Strona Główna
 FAQ | Szukaj | Użytkownicy | Grupy | Album | Rejestracja Profil | Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Flexowe rewolucje
Autor Wiadomość
croochy 
Zasłużony dla forum



Auto: Jeep GC WG 2.7 CRD
Dołączył: 08 Sie 2011
  Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   Flexowe rewolucje

Pewnie część z Was miała już styczność z detailingiem i valetingiem. Jedni w mniejszym inni w większym stopniu. Mnie wciągnęło mocno....

Zaczęło się niepozornie, mycie, woskowanie, ogarnięcie wnętrze itd. Sporo osób pytało co i jak, kilka podstawiało auta. Gdy zaczynałem, traktowałem to jako przygodę, obecnie jest to ogromna pasja.

Pomyślałem, że podzielę się kilkoma efektami prac

Jeep

Prace trwały 13h.
Miała być dwu dniowa robota, ale "pacjent" musiał być na trasie już w niedzielny poranek :shock:
"My nie damy rady?"

Ok słitaśne pitolenie za nami, czas na fotostory!

Obiekt do roboty - ogólnie






Lecimy z felunkiem - na życzenie właściciela "bez przesady"





Do ideału jeszcze trochę ale - "dobra niech tak zostanie". Co będziemy się kłócić?



Temperatura na zewnątrz (w cieniu) całkiem całkiem.


Z mycia niestety brak fotek (BRAK CZASU) Musi wystarczyć glinka z tylnego zderzaka


I z tylnych drzwi


Po myciu i suszeniu





No to wio do środka i oceniamy stan lakieru



"hmmm, pasowałoby zmierzyć lakier" i tu szok! CIENKO!






Decyzja właściciela - "robimy lekko i z wyczuciem" - :good:
No to tniemy 8-) :D




50/50



Wyszło przyzwoicie






Finał po desingach, Endurance'ach i wosku - ładnie kropi ten soft99 Fusso Coat Light Color






I jak daje radę?



Kropelki!








Hilux


Parę dni przed Świętami trafiło się nam auto do zrobienia na cito. Wraz z Denisem podjęliśmy to wyzwanie.

Toyota Hilux 2009 r.
3.0 diesel z przebiegiem 166 tyś
Auto używane codziennie jak i na weekendowe wyjazdy do lasu, gdzie nie było oszczędzane.

Po pierwszym myciu i oględzinach wiedzieliśmy, że będzie co robić.
Mycie, z tugą, apc, glinkowanie, ot standardowa procedura.


Wstawiamy dziada do środka






Robimy dokładne oględziny
























Tylna klapa




Oprócz obecnych wszędzie swirli było też kilka głębszych rys














Oklejamy, mierzymy temp, przygotowujemy sprzęt










No i lecimy z koksem







Po próbnym przelocie






Kilka 50/50













I zdjęcia z innych etapów prac. Czas gonił i nie było kiedy bawić.



Nie obyło się bez hologramów, ale bez problemu potem je wyprowadziliśmy










25/25/25/25 :)21









Ok myjemy
Śliczne kropelki








Po roztworze z APC, IPA, zmywacz sylikonowy, Dodo BTBM


Już prawie koniec



















Odbicia po korekcie :)








Zwijamy zabawki



Słowem podsumowania
Dwóch ludzi robiło korektę ponad 30h
Późniejsze prace takie jak ogarnięcie środka, komory silnika, wosk to kolejne 6h.
Słowa klienta podczas odbioru są zbyt niecenzuralne aby przytoczyć je publicznie. Był bardzo zadowolony :)

W rolach głównych wystąpili
Meg's 101
Wurth P10, P20, P30 antihologram
MF Megs'a
Pady Sonax, LC
Clener Zymol HDC
Zabezpieczenie Soft99 Fusso
Flex 3401 VRG
Flex PE14-2 150

Golf

Kilka dni temu wpadł na "szybkie odświeżenie" VW Golf V Plus. Miało być delikatnie, ale lakier tak przyjemnie się robiło że wyszła pełna korekta. Tylko na lewych tylnych drzwiach zostały 3 bardzo głębokie rysy których nie ruszaliśmy żeby niepotrzebnie nie katować lakieru. Auto jak na ten przebieg - trochę ponad 200 tyś, miało zaskakująco mało zniszczony lakier.

Fotki przedstawiające stan pacjenta:









Jak widać jest co robić.
Zaczynamy od felg. Tutaj nie wymagane było od Nas spinanie się z tematem. Poleciała Tuga do odszczurzenia i już po tym zabiegu było przyzwoicie




Tuga spokojnie sobie krwawiła a w między czasie trzeba było przygotować dwa wiadra, ciepłą wodę i szampon



Niech krwawią!



[img=http://i.imgur.com/yc4Ijio.jpg[/img]

Opony też trzeba przeczyścić






No to myjemy




Trochę smoły było na aucie




Wjazd do garażu, odpalamy światła i oceniamy co się tam dzieje




Jak pisałem wcześniej, tragedii nie ma.








Maska przed



Maska tylko po jednym próbnym przejeździe



Tak się rozpędziliśmy że zapomnieliśmy o fotorelacji :D tutaj już zrobiony lewy bok



Lakier mocno nie grzał się przy pracy rotacją. Jeszcze był spory zapas




Tutaj widać wspomniane wcześniej rysy, których zwyczajnie nie opłacało się ciąć. W świetle dziennym prawie nie było ich widać



Kolejne spolerowane elementy







Po inspekcji dojrzeliśmy tyko jeden mały hologram



Chwila moment i po temacie




A tutaj już wdarł się mały artyzm :D




No to myjemy - tutaj widać co tuga zrobiła na felgach ;)



Auto dokładnie wysuszone to jedziemy z HDC






JEST SZAJN !!



Czas zaaplikować wosk - padło na Zymol'a Glasur'a



Gdy wosk wiązał trzeba było dopieścić szyby - tutaj posłużył rewelacyjny Duragloss 755










I na koniec plastiki (ślady na dokładce był jak auto przyjechało)



boom!




Na zakończenie na opony poleciał Endurance i FK na felgi

Tu już zdjęcia plenerowe








Mój GC
Powiecie, no dobra ładnie pięknie, a co z Twoim autem?

Proszę bardzo

Razem z Denisem w pewien piekny weekend zabraliśmy się za zrobienie mojego auta.
Proces mycia nie został uwieczniony na zdjęciach. Ogólnie zdjęć nie ma zbyt wiele, bo czas gonił.

Na aucie zrobiona została korekta lakieru.
Usunięte rysy oraz hologramy.
Po polerowaniu pozostałości po pastach usunięte zostały roztworem IPA + APC, a następnie ostateczna inspekcja Eraserem od CarPro

Rozstawiamy sprzęt i zaczynamy inspekcję lakieru






Tragedii nie było więc czas brać się za robotę.

Na początku dach


Mimo podestu łatwo nie było






Słupki



i dalej
Flex PE14_2 150 pad LC i pasta P10


Denis pracował Flexem 3401 VRG, pad z mikrofibry Megsa na paście 101


Powoli widać efekty






Z pomocą wpadła też ekipa Hokus Pokus





A tak to wyglądało finalnie












Ostateczna inspekcja przed powłoką


Oraz prowizoryczne stanowisko do nakładania powłoki :)21



I powłoka którą zabezpieczone zostało auto



Zdjęć z aplikacji niestety nie ma. Zdjęcia całokształtu oraz film jak zachowuje się powłoka w kontakcie z wodą i błotem już niebawem :)21


W opracowaniu jest kolejna relacja, tak więc c.d.n.
_________________

 
 
Gabcio 
Zasłużony dla forum
Loża szyderców



Auto: VW Golf V
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 11 Sie 2011
Skąd: L-bn
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   

Szacuneczek robota profi i podejście również nie chce ci się mojego Golfa tak odwalić ? :D
_________________

 
 
woytek13 


Auto: Grand Vitara
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 28 Lis 2007
Skąd: Fajsławice / lbn
Wysłany: Sob 18 Kwi, 2015   

Widziałem większość (a może nawet wszystkie) relacji na kosmetykaaut.pl. No patrząc na sprzęt i kosmetyki jakich stosujecie to ja bym wam mógł co najwyżej mikrofibry prać :lol:

Kiedy Hulka przelecisz jakimś Tempo? :P
_________________
 
 
 
croochy 
Zasłużony dla forum



Auto: Jeep GC WG 2.7 CRD
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2015   

Niedługo coś się pojawi z pracy przy Hulku :D:
_________________

 
 
ciekawy

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2015   

Dobra nie pieprzyc głupot, pytam się ile??
 
 
croochy 
Zasłużony dla forum



Auto: Jeep GC WG 2.7 CRD
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2015   

Kilka dni temu trafiło do nas kolejne auto na korektę lakieru. Mieliśmy z Denisem co robić...

Sami zobaczcie jak poszło ;)

Toyota Land Crusier 2008r. 4.5 V8 ok 200 tyś przebiegu


Rino+
Dodo BTBM
Tuga
Glinka BH medium
Magi Foam
IPA
SG Red Devil

Korekta
Duet Flex 3401 VRG i PE14-2 150
Meg's 101
Menzerny 400, 2500, 4000
Mikrofibra z Meg'sa
RP biały, żółty i niebieski
LC żółty i biały

CarPro eraser - ostateczna inspekcja

Dodatkowo
Duraglos 476 do szyb
Endurance
Koch do plastików
Natural look i inne

Sterty mikrofibr ;)



















Zaczynamy mycie
Na pierwszy ogień dekantominacja








Dwa wiadra, rękawica i Dodo BTBM




Detalom też się dostało












Zaczynamy osuszanie


Z zakamarków wodę też trzeba usunąć





Oklejamy auto i zaczynamy inspekcję





wszechobecne swirle



i hologramy






Z pomocą przychodzi ruchomy podest, bez niego zrobienie dachu byłoby ogromnym wyzwaniem










A po chwili ukazał się las .... hologramów


Zabieramy się do pracy.
Flex Pe14-2 150 biały RP i Menzerna 400








Flex 3401 VRG, mikrofibra z Meg'sa i 101





Po kilkunastu godzinach nierównej walki wyjeżdżamy na dwór, myjemy jeszcze raz
Magi Foam i Epoca. 100 ml piany, 1000ml wody i 2 żółte filce.
Później rękawica i mieszanka, IPA, APC Red Devil, zmywacz sylikonowy










50/50 ;)

















Osuszamy wjeżdżamy i ostateczna inspekcja Eraserem od CP, jest moc :)







Wnętrze nie było w zakresie prac, jednak nie mogliśmy oddać auta z brudnym środkiem. Lekko je odświeżyliśmy.





na skóry ląduje Glipton










Jako zabezpieczenie wosk od SV














_________________

 
 
kfasny

Dołączył: 16 Gru 2012
Wysłany: Pon 20 Kwi, 2015   

uwielbiam ogladac takie detailongowe relacje :)
_________________

 
 
croochy 
Zasłużony dla forum



Auto: Jeep GC WG 2.7 CRD
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: Wto 02 Cze, 2015   

Witajcie po krótkiej przerwie

Podobno auta w białym kolorze średnio nadają się do detailingu, czy aby na pewno?

BMW X3 White Arctic w M pakiecie, lub jak kto woli M plastiku

Pełna 3 etapowa korekta lakieru, jako zabezpieczenie powłoka CAR PRO CQUARTZ UK EDITION.

Plastiki zewnętrzne KochChemie Nano Magic.

Na szybie czołowej wylądowały trzy warstwy G1 od GTechniq, na pozostałych RainX. Koła wymyte, (a może wykrwawione Tugą), potem dopieszczone ValetPRO Bilberry Wheel Cleaner oraz SHINY GARAGE EF, zabezpieczone sealantem Fusso, na opony wylądował Meg's Endurance.

Natural Look powędrował na plastiki wewnętrzne, a skórzana tapicerka przeszła kuracje odmładzająca zestawem Gliptona.

Weekend minął pracowicie, Białe BMW skończone, a klient zadowolony, co jest dla nas najważniejsze.

Miłego oglądania

























































































_________________

 
 
ciekawy

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Wysłany: Sro 03 Cze, 2015   

no i plakiem go teraz tu i tam :D :D: :lol:
 
 
croochy 
Zasłużony dla forum



Auto: Jeep GC WG 2.7 CRD
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015   

Plak jest dobry na wszystko :D:
_________________

 
 
ciekawy

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sie 2011
Wysłany: Pią 05 Cze, 2015   

Ile taki zabieg np. BMW $$$$ ? Może być PW i kwota przybliżona, chyba że to tajne to rozumiem ;)
 
 
croochy 
Zasłużony dla forum



Auto: Jeep GC WG 2.7 CRD
Dołączył: 08 Sie 2011
Wysłany: Pon 29 Cze, 2015   

Wakacje się zaczynają, ale działamy dalej.
Ostatnio przyjechało do nas na odświeżenie małe miejskie cabrio w kolorze Chili red.





Niedługo pełna relacja z pracy...
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template Tuning v.0.4 created by CMP :: Theme based on info-tuning.com

"Copyright 2007 JunioR"